måndag 23 juni 2008

Walraf - kort och gott

Spenderade idag en angenäm lunch med mina vänninor på Quinnokrogen Vurma. 
Detta etablissemang fulkomligt osar av östradiol, så till den milda grad att jag helt frivilligt valde en qinouasallad med citron och ett glas modersmjölk från den dignande menyn. 
För att inte orsaka allt för stor uppståndelse valde jag att kostumera mig till kvinna (längs till höger på bilden).


Betyg?
-Tre tappra hästar för den charmiga konsten (Carmencita i olika inbjudande poser), plus en för smågodiset som jag köpte till efterrätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hm, jag saknar inlägg från dagens lunch!

Felix af Ekenstam sa...

eh.. jag åt ingen lunch idag. Om om jag tänker närmare på saken så har jag inte ätit middag heller. Vilken dag är det egentligen?

Anonym sa...

måndag hela veckan!